ZOYA - STORM





Mali svemir u bočici, lak koji je zaista poseban. U pitanju je ZOYA STORM. Lak sadrži sitne šljokice, koje su na suncu raznih duginih boja, dok u hladu šljokice deluju srebrno. Lak se divno maže, potpunu prekrivenost možete dobiti sa dva sloja. Veoma brzo se suši, zaista sam se iznenadila. Ima sjajnu završnicu, pa vam stvarno ne treba nadlak. Zoya lakovi imaju 15 ml, tako da ih nećete lako potrošiti.

Na ovoj slici, koja je lošija, možete uočiti koliko su lepe šljokice. 
Storm pripada zimskoj, ORNATE kolekciji za 2012/2013 godinu. Koja sadrži još divnih lakova.



Zoya lakovi su 5-Free, što znači da ne sadrži štetne sastojke kao što su: formaldehyde, toluene, dibutyl phthalate, camphor. I ne testiraju se na životinjama.




Koristila sam:
  • Aura The strong hardener bazu
  • Zoya - Storm
  • Ulje za zanoktice sa aromom kokosa (možete nabaviti u Alexandar Cosmetics prodavnicama)

Zoya lakove možete nabaviti u Ultra Sun-u, po ceni od 853 din. Skoro su Zoya lakovi poskupeli, bili su oko 600 din.

Kako vam se dopada ovaj lak? Da li imate neki sličan u kolekciji?

Do narednog posta♥

Коментари

  1. Ti vala imaš zavidnu kolekciju! Ja i moja wl :D, od Zoye tu su mi Blaze i Payton, i sad mi je žao što ih nisam naručila ranije, pre poskupljenja :/. Storm je bio treći lak na listi, ali sam ga skinula, kontam tek kad završim faks i nađem posao moći ću mirna srca da ih priuštim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha moguće, moguće. Šalim se, pa kad uporedim sa kolekcijama drugih blogerki, moja i nije neka :D I meni su Blaze i Payton na wl :D Još sam ja moje uzimala na sajmu kozmetike i imala sam 10 % popusta, a sad mi je mnogo krivo što nisam uzela jos neke, jer mi se nikako ne daje 850 din :D
      Hahah ma kad god došao (Storm), dobrodošao :D

      Избриши
  2. Lak mi se sviđa posebno zbog boja šljokica koje se u njemu nalaze. :)
    Imaš jako lijepe nokte.

    ОдговориИзбриши
  3. predivan je, nemam ni jedan njihov niti nesto slično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa. :) Imaju još mnogo lepih boja, neobičnih, baci malo pogled na njih :D

      Избриши
  4. Neman ni 1 Zoyu ali će ih biti čim isprobam sve neprobane :D Prekrasan lak i nokti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha, samo polako :D Kvalitetni su zaista, ali sam razocarana sto su cenu podigli :D
      Hvala puno! :*

      Избриши
  5. Imam tri zoya laka koje sam dobila od Vedrane u poklanjanju na blogu. Inače su mi na sajmu uvek privlačni, jako mi se dopadaju, ali nikako da ponesem kući nekog. Ovaj put to ispravljam, sigurno :)
    Ovaj je predivan, volim takve nijanse :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Hvala što ste izdvojili vreme da napišete komentar :)

Популарни постови