Golden Rose Rich color - 12

Drage moje, pre svega želim da vam poželim sve najbolje u 2015-oj, da imate puno zdravlja jer je to najvažnije, ostalo će doći samo. Da ispunite sve što ste poželeli, da se manje nervirate, i da uživate u stvarima koje vas čine srećnim. Želim vam još mnogo lepih lakića, šminke...

Današnji post je o Golden Rose Rich color laku za nokte, ciklama boje, koja u bočici deluje veoma lepo, međutim da li je takav u stvarnosti? Rich color lakovi imaju široku četkicu i sa njima nanošenje je prelako. Lakovi iz Rich color kolekcije imaju 10, 5 ml, što znači da ćete ih teže potrošiti.







Kao što možete da primetite na ovoj slici, da se vidi linija nokta, što mi se nikako ne sviđa. Prvi put sam nanela dva sloja ovog laka i jedan sloj nadlaka, pa sam preko toga nalakirala još jedan sloj laka da vidim da li će se videti i dalje ta linija. Kao što vidite, ni tri sloja nisu dovoljna da bi dobili punu boju. To me je veoma razočaralo jer sam dala šansu GR lakovima za nokte, kojima pre nisam bila zadovoljna. Ni sad nisu ispunili moja očekivanja, ali daću im još jednu šansu, jer sam čula puno pozitivnih komentara na internetu. 


Da bih malo ukrasila manikir, dodala sam kavijar kuglice, koje možete kupiti kod kineza. Ja sam platila set od 12 malih bočica, raznih boja, 150 din.
Lak se suši polumat, ako ne volite takvu završnicu, možete dodati jedan sloj nadlaka. Suši se veoma brzo, tako da vreme sušenja nije problem, samo nedovoljna boja, koja je dosta svetlija na noktima nego u bočici.






Mačak mi nije dao mira, taman kad sam krenula da uslikam nokte on me je ujeo, tako da sam to uspela da uhvatim na kameri.

Koristila sam:

  • Aura The strong hardener bazu za nokte
  • Golden Rose rich color 12 (dva sloja + nadlak + još jedan sloj)
  • Seche Vite top coat 

Golden Rose Rich color možete nabaviti u parfimeriji Kristabel, po ceni od 130 din. Ja sam svoj primerak kupila u lokalnoj parfimeriji po ceni od 125 din. Razlika u ceni je minimalna.

Da li imate neke Golden Rose Rich color lakove ? Kako ste zadovoljne njima?

Do narednog posta ♥

Коментари

  1. Imaš jako lepe nokte. :)
    Šteta što ti se GR lakovi ne dopadaju, zaista su dobri. Ako želiš moju preporuku, probaj crni lak :) Nisam sigurna koji je broj laka ali ne možešda pogrešiš. To je definitivno jedan od najboljih u mojoj kolekciji, a definitivno najbolji GR lak. :)
    A što se tiče tih kavijar kuglica, probala sam par puta da ih koristim, ne preko celog nokta, i u prvih 5 minuta bi pola otpalo. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. :-*
      Probacu ga, svakako. Hvala na preporuci. :)
      Ja sam preko kavijar kuglica namazala SV nadlak i evo stoje vec 5 dana, mozda su dve samo otpale. :D Stvarno sam prijatno iznenadjena. :)

      Избриши
  2. Ja baš volim ovu GR Rich Color kolekciju. :) Moguće je da je ovaj lak takav zbog tog polumat finiša. Moja preporuka su ti crni #35, i roze #69, o kome sam i pisala. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, baš sam čula dosta lepih stvari o njima, daću im još jednu šansu. Moguće je. Pogledaću ih, svakako. Hvala ti na preporukama. :)

      Избриши

Постави коментар

Hvala što ste izdvojili vreme da napišete komentar :)

Популарни постови