ESSIE - WATERMELON

Danas vam pišem o mom omiljenom Essie laku.
Reč je o boji između crvene i roze, na različitim osvetljenjima, različito izgleda. Pa sam se namučila da bih ga uslikala.
Lepo stoji i na mom svetlijem tenu. Boja je pogodna i za zimu i za leto.






Essie lakovi imaju široku četkicu i sa njima nanošenje laka je prelako. Imaju 13, 5 ml, tako da ćete ih teže potrošiti. Ovaj lak ima super formulu, potpuno prekriva nokat sa jednim slojem, ja mažem dva sloja iz navike, ali nema potrebe. Ima sjajnu završnicu, tako da nema potrebe za nanošenjem nadlaka.
Nigde ne ostavlja ćelava mesta. Lak nema manu. :D
































Ako imate želju da probate neki Essie lak, a ne znate koji da izaberete, od mene imate sve preporuke za nijansu WATERMELON. 























































Koristila sam:
  • Aura The strong hardener bazu
  • Essie - Watermelon ( dva sloja)
  • Seche Vite top coat
  • Ulje za zanoktice sa aromom kokosa (koje možete nabaviti u Alexandar Cosmetics prodavnicama)

Essie lakove možete nabaviti u Lilly i Dm drogerijama. Po ceni od 950 din.
Možda bi jedina mana ovih lakova bila cena, ali Essie lakovi često budu na sniženju.

Kako vam se dopada boja? Da li imate neke Essie lakove u svojoj kolekciji? Koji bi ste mi preporučili da sledeći probam?

Do narednog posta ♥

Коментари

  1. Divan lak i nokti :) dugo mi je ta nijansa bila na wishlisti, ovo proljece ju i nabavljam :)

    ОдговориИзбриши
  2. da cena je bas bas :)
    koliko dugo ostaje na noktima??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da. :/
      Pa, kad imam SV nadlak preko, ostane mi i do nedelju dana. Zato što mi on produži trajanje laka. :)

      Избриши
  3. Meni je na wl i malo me cena koči :D divno ti stoji

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, jeste puno izdvojiti 950 din. za jedan lak, razumem te. Ja sam svoj primerak platila oko 600 kad je bio na popustu.
      Hvala puno! :*

      Избриши
  4. krasna bojica, razumijem te za probleme kod fotkanja, crveni tonovi znaju biti tvrdoglavi ;)

    ОдговориИзбриши
  5. obožavam ga ♥
    ovo mi je jedan od najdražih Essie lakova :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ti i ja imamo isti ukus za lakove, izgleda :) I meni je ovaj Essie omiljen, predivna je nijansa samo se teško slika :) L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš lepoo ako je tako. :) Slažem se u potpunosti, predivan je. Da, da, baš je zeznut za slikanje. :)

      Избриши

Постави коментар

Hvala što ste izdvojili vreme da napišete komentar :)

Популарни постови