Cell-1 - krema od puževe sluzi


Svi težimo da imamo besprekoran izgled kože, tako da, kremice koje obećavaju da brišu ožiljke od akni, flekice... Deluju mi jako primamljivo.
Na našem tržištu se skoro pojavila "magična" krema koja briše sve. Dugo sam razmišljala da li da izdvojim toliki novac za jednu kremu i  da li će imati ikakvog efekta.


Proizvođač kaže: Cell 1 je baziran na jedinstvenoj formuli koja sadrži alantoin, dobijen iz ekstrakta puževog gela, koji u potpunosti regeneriše vašu kožu. Alantoin deluje na kožu tako što proizvodi proteine u ćelijama i regeneriše kožu, ravna bore, ožiljke od operacija, posekotina, opekotina i strije na koži tela. Ova krema sadrži i glikolnu kiselinu koja efektom pilinga odstranjuje mrtve ćelije na prirodan i neagresivan način, te omogućava da  koncentrovani sastojci prodiru u dublje slojeve kože i obnavljaju oštećeno tkivo dubinski.

 Cell-1 Skin Care je takodje idealna nega za nečistu i osetljivu kožu, jer sadrži prirodni antibiotik – uklanja akne i sprečava njihovo nastajanje. Koristi se i protiv fleka.























Krema je providne, gel strukture. Veoma lako se nanosi i koža je brzo upije, prijatna je na licu i ostavlja mat izgled kože. Koristim je dva puta dnevno, posle umivanja i čišćenja kože tonikom.
Ova krema je kupljena u Švajcarskoj, misleći da će biti nešto kvalitetnija, jer se tamo i proizvodi.
Iz samo jednog razloga je kupljena, a to je da smanji ožiljke od bubuljica. Kako sam "srećnica" sa jako tankom i bledom kožom, svaka bubuljica mi ostavi crvenilo i ožiljak.



Da li ona stvarno deluje?

Nažalost, moram reći da mi cell-one uopšte nije pomogao, sva sreća pa mi ovaj gel nije napravio neki dodatni haos na licu, ali bih bila srećna da je makar jedan mali ožiljak izbledeo. Kod nas ova krema je negde oko 4000-5000 dinara, dok sam je ja platila 6600, kada se prevede franak u dinare. Stvarno sam se nadala da će mi makar malo pomoći u mojoj borbi.


Želela bih da znam da li je neko od vas koristio Cell-1 i da li vam je pomogao?

Kako vi rešavate problem sa ožiljcima od akni?

Do narednog posta♥

Коментари

  1. Kozmetika na bazi puževe sluzi je pravi hit u svetu. :) Drago mi je da je još nekoga zainteresovala. Imala sam sličan problem kao ti, flekice na koži od bubuljica i akni i nakon mesec dana tretiranja Multiactiv kremom na bazi 80% filtrata puževe sluzi sam stanje se znatno pobljšalo. Preporučujem ti da je isprobaš cena je oko 2800 din. i mislim da vredi izdvojiti za taj proizvod.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaću je svakako :) odoh malo da istražim o njoj :D hvala na preporuci.

      Избриши
  2. I ja se borim protiv flekica i ožiljaka, ali bezuspešno. Naručila sam neku korejsku na bazi puževe sluzi, pa ću videti kako će se pokazati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja koristim cell 1 10i dan danas! Skepticna sam po pitanju rezultata al sve sto sam probala delovalo mi je kao da pomaze a nije! Borim se sa flekicama aknama i bubuljicama 15godina. Kad dodirujem lice deluje kao da ima pod kozom jos vise pristica! Kupila sam cell 1(3600rsd_30e) slikala lice i odlucila da probam! Posle 10 dana sve flekice su se smanjile i ono sto sam osetila pod prstima kad dodirujem lice je nestalo! Lice mi je mekse i sjajnije! Na slepoocnici sam imala 4mm oziljak sad je 1.5mm! Umijem se ocistim lice garnier micelarnom namazem gel i to je to! Moze na njega krema i sminka! Zao mi je sto ga nisam pre pocela koristiti!!! Javljam rezultate kad potrosim celo gel!pozz

      Избриши
  3. Trenutno koristim jednu sa sličnim sastavom. U pitanju je Freemanova krema koja se koristi isto kao ta (ujutru i uveče) . Piše da se rezultati vide nakon mesec dana korišćenja. Počela sam 16.i lepo je koža prihvatila, primetila sam umanjeno crvenilo, ali videću nakon nekoliko dana još šta će biti sa ožiljcima. Baš sam tu htela da isprobam, ali sam se već dogovarala sa njima oko maskica koje bih da mi pošalju, pa su mi preporučili ovu kremu protiv ožiljaka :) .

    ОдговориИзбриши
  4. Znaci samo dobra reklama :( a kosta poprilicno :/

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam odustala od kupovine ove kreme. Nigde nije napisano koliko puževe sluzi sadrži, a to je najbitnija informacija. Pretposatavila sam da je procenat jako mali, zato i ne deluje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam se iskreno nadala da će makar malo da mi pomogne, definitivno sam trebala razmišljati kao i ti. Na greškama se uči. :D

      Избриши
  7. Nemacki Schnecken gel sa ekstraktom puzeve sluzi mozete poruciti na tel 0643324862

    ОдговориИзбриши
  8. Ja koristim vec pola godine sigurno, Victoria beauty kremu na bazi puzeve sluzi, pomogla jeste, ali ne u potpunosti. Sad vec ima sunca i nije vreme za ove kremice. :-)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Hvala što ste izdvojili vreme da napišete komentar :)

Популарни постови