Color line - 84




 Danas nastavljamo sa lakovima iz nižeg cenovnog ranga. Bazna boja je tamno plava i sadrži sitne srebrne šljokice. Na suncu se veoma lepo presijava, što sam mogla uhvatiti na nekim fotografijama. Color line lakovi su domaćeg porekla, proizvođač je Londessa iz Čačka. Imaju jako malu četkicu pa je nanošenje dosta otežano. Imaju 5.5 ml i mogu se potrošiti dosta brzo. 






























Inače ne volim mnogo lakove koji u sebi sadrže te sitne šljokice, ali ovaj je izuzetak. Dok ga nosite na noktima stalno ćete se zagledati u njih. Potpuna prekrivenost se dobija sa jednim slojem, ja sam nanela dva samo iz navike.

  Zamišljam ovaj lak na noktima, leto, more, plaža, sunce i +40 stepeni. Pun pogodak!




Koristila sam:
  • Aura The strong hardener bazu
  • Color line 84 (dva sloja)
  • She sprej za brže sušenje laka

Color line lakove možete kupiti u lokalnim apotekama i prodavnicama. Cena je nešto manja od 100 din.

Kako vam se čini ovaj lak? Da li imate neki sličan?

Do narednog posta♥

Коментари

  1. Lak izgleda super, volim plave lakove samo što ove nemogu naći oko sebe :)

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiva je boja, ali se slažem da je četkica jako teška za aplikaciju kod tih lakova. Nego, jel tebi 'radi' nešto ovaj s-he sprej? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da baš je nezgodna. Iskrena da budem, uopšte nisam primetila da mi ubrza sušenje laka, probaću ja još, naravno, ali za sad kao da ne radi ništa :D

      Избриши
  3. dobra boja :D
    imam dvije bočice ovog branda i lakići predobro djeluju :D

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Hvala što ste izdvojili vreme da napišete komentar :)

Популарни постови