GOLDEN ROSE Rich Color - 76 + GR šljokice


U jednom od mojih prvih postova sam rekla da nisam zadovoljna pigmentacijom GR Rich Color laka za nokte. Danas moram da podelim moje oduševljenje GR (rich color) lakom, sa vama.
Broj 76 je kreč bela nijansa. Sa ovom bojom uopšte nisam imala problema što se tiče pigmentacije, jer je odlična. Dva sloja su sasvim dovoljna za pokrivanje nokatne ploče.

Ima sjajnu završnicu, tako da ja nisam nanosila nadlak preko. Imaju široku četkicu i nanošenje je super jednostavno, imaju 10,5 ml. Savršena boja za leto i za blago preplanuli ten (koji ja nemam :D ).
Mislim da je odličan kao baza za nail art.



Manikir sam ukrasila GR with protein šljokicama, ali nažalost ne znam broj ovih šljokica, ako neko zna koji je ovo broj, molim vas da mi napišite u komentaru. Takođe, super šljokice za tu cenu (80 din).

Sve u svemu, odličan lak za cenu od 150 din, ja sam svoj primerak kupila u lokalnoj parfimeriji, ali sve GR lakove možete nabaviti u Kristabel parfimeriji.

 Koji je po vama najbolji kreč beli lak? Da li uopšte volite da nosite beli lak na noktima?

Do narednog posta♥

Коментари

Постави коментар

Hvala što ste izdvojili vreme da napišete komentar :)

Популарни постови