China Glaze - There's snow one like you


Kako nam, već duže vreme ne pada sneg, ja sam ga donela na noktima.

Današnji post je o China Glaze lakunaziv laka je There's snow one like you.




Lak je izašao u okviru HappyHoliglaze praznične kolekcije za 2013. godinu.

China Glaze lakovi imaju 14 ml, tako da ih je teže potrošiti. Imaju tanku četkicu, što malo otežava nanošenje, ali sve greške se mogu lako ispraviti.

Reč je o teksturisanom laku, koji u sebi sadrži bele šljokice, srednje veličine, što dodatno podseća kao da imamo sneg na noktima.



Što se tiče trajnosti, na mojim noktima veoma kratko traje. Sećam se, kad sam ga prošle godine prvi put nalakirala da je izdržao samo jedan dan na noktima, a da ne krene da se ljušti. Ovaj put sam imala bazu i izdržao je 3 dana. Kasnije je posiveo, jer se teksturisani lakovi lako prljaju. Veoma brzo se suši. Mislim da bi lepše izgledalo da sam ovaj lak namazala preko kreč belog, što ću isprobati neki drugi put.



Definitivno je lak koji privlači pažnju, jer je neobičan. Dok sam ga imala na noktima dobijala sam dosta komplimenata za njega. Pravi lak za ovo vreme.





Koristila sam:
  • Aura The strong harener bazu za nokte
  • China Glaze - There's snow one like you (1 sloj)
  • Ulje za zanoktice sa aromom kokosa ( koje možete nabaviti u Alexandar prodavnicama)

China Glaze
lakove možete nabaviti u Alexandar Cosmetics-u, kao i u njihovim distributivnim centrima, po ceni od 445 din.

Da li vam se sviđa ovaj lak? Da li imate sličan u svojoj kolekciji?

Do narednog posta ♥

Коментари

  1. Ovaj lak sam prvi put videla kod Marije na blogu, i od tad ga želim, sada još više :D
    Divan je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam ga prvi put videla kod Marije na blogu. :D Morala sam odmah da ga uzmem. Stvarno je poseban. Veruj mi, treba ti :D

      Избриши
  2. Moj voljeni snegic <3 Jedan od meni najdrazih zimskih <3

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Hvala što ste izdvojili vreme da napišete komentar :)

Популарни постови